Monday 3 June 2013

: husni's and the gang redah melaka

salam..

last two weeks on friday kan cuti sempena wesak day..
ibu dengan ayah kalau buat plan memang la sangat mengejut..
sampai aku tak tau bila yang apply cuti, bila yang stat plan, bila yang sampai dan plus plus lagi laa
so, rabu tu saja la col sembang bla bla bla dengan ibu
then ibu cakap tengah packing nak p sana.
aik, nak p mana?
p tengok angah laa, hari tu ayah kata teriak teruk sangat
hahhahahaha..
memang kuat gak teriak waktu tu, col ayah ja..riau kat ayah..

back to the story, aku double terkejut la sat..
then ibu kata cuti dah lulus sampai 30hb..
me is happpyy..tambah lagi ibu cakap lepas maghrib ni ibu gerak..
yihaaaa
daughter, auntie mode is on..semangat aku kemas rumah balik tu..

tapi diorang singgah kl dulu..
sebab melawat pak cik faisal di hkl..
kanser..
(alhamdulilah ayah n ibu sempat jugak pergi tengok sebab semalam arwah telah pergi buat selama-lamanya)
(al-fatihah)

then khamis tak sampai lagi melaka sebab entah la..tak ingat da..
waktu memang aku da angin sikit, xsampai-sampai lagi..
biasalah, hati ni cepat mengamuk kalau ada yang tak kena..

then jumaat tengah hari jugak la sampai..hehhh..mood aku dah okayy..
lepas dah siap masak nasi lemak, sambal udang ngan air oren, yeayyyy diorang pon sampaii..
memang hadiff la aku terpa dulu..
muahhh.muahhh.muahhh..rindunyaaa
ayah n ibu pon skali..
yang lain tu tak payah laa..hahhaha
jahat!

kitorang siap g tangkak beli baju raya..
yeayyy..best best!

sampai ahad kat umah busu, tido rumah pak teh lak..
dengan aku sekali tido sana..
pegi balik keja ayah anta, ayah amik..bahagianyaaa hidopppp
sampai laa rabu..

selamat melihat gambar-gambar yaa!


aipp, control sket perot tu hadiff














sila tabah dan bersabar yaa tengok gambar hadiff










































ok..famili dah bertambah, kereta pon dah sendat..
orangnya pulak semua mampat-mampat..
hahhahahha

thanks for coming ayah..
you know my heart and i know yours..
my best present for you coming soon!
sabar ehhh



No comments: