Thursday 2 August 2012

: its august bebehhh

assalammualaikum...

peace no war..hehe..haha..sengih2..

hari ni da masuk 12 hari puasa..so far, alhamdulilah cukup..tapi terawih jugak yang tak mampu cukup lagi..huhu..will do better next time means next year..insya'Allah kalu diberikan lagi kesempatan unutk hidup di muka bumi ini..

purpose of the story is hehehe..its already AUGUST darling...yeayyy..haha..selamat datang OGOS..bulan OGOS ni best..sebabnya bulan ni bulan kemerdekaan..ulangtahun negara kita bebas dari penjajahan dan dari cengkaman kuasa-kuasa luar..mulai bulan OGOS jugak la negara kita ditadbir dan dikawal oleh rakyat negara kita sendiri..alhamdulilahh...tahun ini MALAYSIA menyambut kemerdekaan yang ke-55..

but then, bukan sebab kemerdekaan sahaja..bulan ni queen of the star pon sambut ulangtahun jugak..ulangtahun kelahiran sendiri..yeayy..alhamdulilahh..panjang umur lagi..

banyak benda jadi tahun ini..baik dan buruk jadi dalam masa yang sama..tapi diri ini tetap macam dulu..muka serius tapi tenang ja..hehe.

just one thing to mention, im working..:)


bekerja bersama mereka.sahabat's yang disayang dan dicintai selalu.jatuh bangun sentiasa bersama.











tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...bole teka kan keja apa..ngeh3..dapat lagi satu pengalaman baru..dan alhamdulilah, environment kerja pon best, semua orang tak sombong..plus yang utama, gaji ada..itu pon penting jugakk..:).


dats it, will update later..stay blessed everyone!

p/s- masih terbayang-bayang..bole jadi excited kalau tiba-tiba ............................


No comments: