Wednesday 13 March 2013

: membuang lemak yang tak nak keluar

salam...
entry lagiiiiii..
boring?
sorry..
gian...
*mukatakbersalah*


selama duk ofis ni kan, setiap masa asyik makan jaa..mengunyah jaa..sampai penat..duk ngup ngap then ngap ngap lagi..bos panggil pon kadang-kadang dengan makanan dalam mulut lagi..hishh, tak senonohh..tengok ada ka masa yang aku tak makan..pas tu lama-lama terfikir, isy tak bole jadi ni..

so, ayuh la kita..marilah kita membuang lemak..kebetulan pulak si dak miza ni memang tengah cari orang nak ajak joging..aku pon pucuk dicita ulam mendatang *betul ke?macam salah je.biarla*

jadinya first trial kita tak jadi sebab aku lupa bawak baju ngan si miza pulak tak mesej sebab yakin sangat yang aku bawak baju..padahal aku tunggu dia..then hari kedua still tak jadi jugak sebabnya miza selsema ngan aku pulak sakit kepala plus nak demam..padahal dua-dua dah bawak baju nih..lepas tu biar berlanjutan then kali ketiga memang jadi pulak..yeayyyyy!

sepanjang hari aku tak banyak kerja, then tetibe time nak pukul lima tu, satu-satu keja datang..haishhh..pergilah bertindak mengikut arahan..pi mai pi mai//then solat siap-siap..lepas menyalin siap-siap..then sampailah kita ke botanical garden..*pernah datang dulu, teringat pulak*

shuuhhhh..shuuuhhhhh...





on the way nak pergi..

aisyah tak nak pergi sebab tak de lemak buat apa nak joging
hish*jeles kat situ*
tapi kita selit jugak la sket dia kat sini





nampak sangat aku yang excited nak bergambar.
haha


dah sampaiiiiiiiii


start yang bawah ni semua gambar lepas joging..
penat tapi hmm penat tapi senyum jugak.
haha








miza jugak gegar!




bergegar-gegar muka miza



habis tu tak balik lagi jugak..pergi ngap dulu..haha..memang harapan laa kan hasil joging ni..


takpe-takpe..buat bodo je..



muahahahhahahhahhaha
k, daaa

No comments: