Tuesday 7 May 2013

happy engagement day teya!!

salam..
i was in rushed at the end of april..mana nak siapkan saki baki tesis yg tertinggal dulu..mana nak siapkan kerja opis..mana nak cari masa nak calm kan dari sendiri..haha..dan juga nak rushed ke majlis pertunangan nur atteya darmila..haha..my cousin..

so, aku dah cakap dekat bos yang hari jumaat nanti aku half day ja..sebab nak bergegas ke rawang..sabtu dah tunang..tak nak la balik petang nanti sampai dah malam pulak..iolls tak suka tau jalan malam-malam sorang-sorang..takottt..

nak dijadikan cerita pulak, khamis petang tu lepas aku solat zohor paksu call..

paksu : angah, esk cuti ka?
me : nope..why?half day la esok..
paksu : ohh..paksu bru sembang dgn ibu igt angah cuti esok, paksu nak p amik la petang ni..
me : *tiba-tiba berdetup kencang* pkir jap dua saat..haa, angah tya depa sat..kalo leh balik awai ngn cuti esok..nanti angah call balik paksu..

after two minutes

me: paksu, ride on..haha..esok angah mc..
paksu : oryte..paksu p amik laa..

ohhooo..i love u soo muchh..double triple..susah nak dapat pak menakan macam ni bak anggg..haha
kul 4 bertolak kul 5.30 paksu da tegak kat bwh office..haishh..haha

me is very happy plus ibu pon dah ada kat sana seminggu..ibu p lagi awal..ibu sorang jaa..

so borak sakan dengan paksu..sampai rawang ja bergegas ke jusco anggun rawang beli tiket midnite untuk ironman 3..paksu la ni semangat nak tengok..bergegas laa cepat2 col eby ngn kalis ajk sekali..



aku memang dah lama sangat dah tak tengok wayang..wow..a bit history for me..dalam 4 bulan lebih jugak laa..

balik tu krohh krohh krohh

esok tuuu dang dang dang dang

aku n eby jadi runner sana sini..haha..its okay..sama-sama berkenduri..well, as for teya..kena perintah berkurung tak boleh keluar rumah..hohoeee...
bangun pagi kemas sana sini sikit-sikit..
lepas tu pegi amik kek..daun pandan, bunga n shop few things untuk diri sendiri..wallawehhh..

then by night, kitorang pun pulun la habis habisan buat goodies pulak..malam tu pulak pelamin jatuh..it is not that the whole pelamin tu  jatuh tapi bunga-bunga n ranting-ranting hiasan tu nk jatuh..besar sangat..haha..teya da cuak..yang aku, ibu, mak cik n eby dah habis idea nk olah balik pelamin tu..


ini adalah pelamin asal..



cantekk jugak kan kami buat..haha..memang memanjat ja aku ngan eby malam tu..


some of the goodies..
tak sempat nak snap..maklumlaa duk umah buat keja..

then esok tu kitorang terbangun lambat pulak..haha
siap la semuaaaa

enjoy the pictures!









   













 




safiyya arissa ni aku punyalah mengusik sampai tgk muka aku ja masam..tengok kamera aku pon masam..
alahaii sayang..haha








tuan rumah








and finally she is someone fiancee
and a wife to be



happy engagement day teya..i wish all happiness are yours and be a good fiancee as a practice to be a great wife..




next year ada dua wedding..
insyaAllah..

next maybe eby n me..
wallawehhh
hahahahaha


p/s- ibu tersangatlah busy sampai gambar sekeping pun tak dak..kalah tuan rumahhh

No comments: