Saturday 21 January 2012

: gambar3.:)

salam..muka tengah senyum.gembira.ceria.tersengih-sengih.excited.sedang bersukacita.FINAL EXAM DAH HABIS N CUTI DA SETAT.dats why la..walaupon hati diselit keresahan pasal result nanti.tapi cuti semester yang panjang xberapa nak panjang ni harus ditempuhi dengan jayanya jua...

cheewaaahhhhhhh.ahaks.bermadah kencana gittooo.auwwww

hehe..

entry ni just nak tunjuk-tunjuk la kann.gambar-gambar la kan.gambar-gambar la kan yang msa cuti stdy week ari tuh la kn..pergi dua tempat jer.PD n kat tempat STUDY TERCHENTAA MELAKA.hmmm(sungguh nihh.)

kat melaka stay kat A'FAMOSA RESORT semalam then esok tuh dah gerak p PD stay kat BAYU BEACH RESORT..agak fun n memang sgt fun jugak sbb bagi aku la kan., spend time with your family was the happiest moment of all.!:)

meh tengok gambar mehh..























well, yang tu ja yg mampu tangkap..actually ada lg gambar tapi ada dengan my cousin.tak sempat nak amik lagi..kat pd ni lah 1st time aku naik banana boat.gambar tak leh tunjuk sebab tak ada..semua naik benda alah tu, sapa yg nak tangkap gambar.haha..

masa naik banana boat tu kan, aku duk kat agak belakang jugak la kan.tiga dari belakang.then belakang aku nabilah ( adik) n belakang sekali arif.my little closest cousin brother. pas org tuh dah bawak pusing laut, kan akan patah balik kan..waktu dia pusing bot tuh nak bagi orang jatuh.arif ngn adik dah jatuh dah.then adik tarik baju aku.aku dah jatuh tapi separuh ja sebab sempat pegang org depan lagi dengan kaki tahan kat tebing banana bot tuh..masa tengah genting tu bila aku tengok xdak org pon yang jatuh except for arif n adik.aku pon naik la balik sebab tak best la jatuh sikit orang.hahahhahahhaha

punyalah mengamuk adik ngn arif waktu tu.sebab mana aci.dapat dua kali turn.lepas tuh memang semua pakat gelak kat aku lah.dah jatuh boleh naik balik.sebab badan aku memang dah betul2 senget kot waktu tuh.haha.memang selfish gila..dari hujung boleh dengar adik ngn arif jerit.'woi!mana aci cmni.patah balik la woi!'auwwww..gila tak puas hati diorg..

lepas tuh kitorg balik bilik n siap2 nak check out..ibu n ayah nak balik png dah n mak cik n pak cik pon nak balik rawang terus..me??hmmm.kena tinggal kat stesen bas seremban.balik melaka naik bas.huwaaaa..gila sedihh.kena tinggal tepi jalan tau..haha

best study week ever..thanks mak cik n pak cik for every single thing that you did.:)

p/s-heart my family soooo muchhhh.auchhhhh

No comments: