Saturday 7 January 2012

: kak

salam..

kami berempat..
dia diantaranya..




kalau dia sedih, aku pon terasa sedihnya..
selalu, kami jarang berbicara menerusi laman sosial dan juga telefon mudah alih,
tapi bila sekali berjumpa, macam2 cerita akan keluar.
just aku akan pesan, kalo ada masalah, ada apa2 jangan teragak- agak dan berfikir-fikir nak mesej aku.
direct calling ja..
hang vvip yang aku akan layan 1st class..:).,(bergurau senda sesama kita)

awal tahun baru aku

: 2hb januari.
1.52 petang : hp bunyi, ada mesej masuk..aku still atas kerusi.tak bergerak.fokus study.hp tgh charge.
2.28 petang : aku bangun tgk mesej.dia mesej 'mama aku makin tenat.. :('..
2.38 petang : dia mesej 'mama aku dah xdak :'(..aku tergamam..terkejut..

aku sedih tak dapat balik.ibu dan ayah p bawak semangat aku untuk hg.sty pon sama bawak semangat aku dan wani..aku col hang pon, aku sebak..aku tau hang kuat.tabahkan hati.kuatkan semangat.

takziah untuk kak sekeluarga atas pemergian ini..semoga arwah mama tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..alfatihah.aminnn



wani, sty dan aku selalu ada dengan hang..

p/s- aku sayang sangat kat hang kak.aku sayang sangat kita berempat!



No comments: