Sunday 8 September 2013

: do i miss my blog?

assalammualaikum uollss!!!
wahahaha..hyeee

do i miss my blog?oh yes i do!really do!

rindu kat theme!rindukan header kat atas ni!yang buat sendiri tuu!(zzzzz) rindukan sinaran pink di blog ini!rindukan segala-gala di page ini!walaupon tak sepopular redmummy and keknis and also kak filla but i really do miss u blog!! *laphingusjap*sehsehseh*

last update 18 july kot kan..adoii..lamanyaa!..sekarang dah oktober and also my birthday pon da lepas..saje tau nk update kat cni..hahaha..nothing special pon this time just alhamdulilah sambut dengan ahli keluarga baru..my babies!my sweet little babies!my sweet little heroes!and also my life!

yang inilah nyawa..i do miss something last year..and still pray for everything to be recovered back but i have happiness in between it, my babies!
*sajetaunkmenyelitkatsini*huhu*sinijetempatmakluahkan*

sekarang, dah masuk alam baru kot la kan..heheh..gedik, padahal orang yang sama ja..i was thinking to change the word to represent myself..from aku to saya maybe, from aku to i maybe, from aku tu kite maybe..auchhh...i was thinking je la kan,.not yet want to change!hmmm...perlu ke tak?memang ada terfikir masa taip ni..tapi tak payah la..pakai yang lama ja la..aku memang suka buang masa pikir benda yang tak releven, benda yang sangat remehh lepas tu buat keputusan tak fikir lepas tu ha mulalah nak menyesal sana sini..my bad!haish.ni dah kenapa nak emo pulak ni..membebel je tau mak jemah ni pasal aku saya i ja ponn..adoii

okay,okay,dah...stopp..tesis dah selamat hantar, result pon alhamdulilah..A bulat ko die bagi..alhamdulilah..first time 4 flat, xpenah penah aku dekan sekali die bagi aku 4 flat tros..amboii ko iili, melompat jauhh..yang result baik-baik semua nak tayang kat sini, tapi yang down buruk buruk kita buat senyap ja okayy..haha

and alhamdulilah jugak bila semua dah settle hantar tu, next monday i got my job interview, dua2 aku pegi tau..dua2 dapat..tapi pilihan dan restu ibu yang penting..throw away kuala lumpur and jom kita amik melaka..walaupon hebat jugak tawaran di sana tapi semua aspek dan risiko haruslah dititikberatkan jua..jadinya, melaka lah tempat berperantauan sekarang..eh,macam sebelum ni duduk singapore..haha

so, isnin interview, selasa dapat call confirm..malam tu teros aku lompat bas balik penang tau..konon konon nak mintak restu ka la kann..tapi tak jugak..sebabnya rabu tu dah mula puasa kan..jadinya mau sambut bersama laa..report duty on monday so sempat la berhari hari di penang..heeeee

lepas seminggu aku kerja, ada pulak something happen..hmmm, tapi tak pe kita stop dulu cite tu..huhu

finally i start to work, dats why la sangat tak sempat nk update tau..habis setel report sume teros i g interview then teros mula kerja..balik rumah dah lewat jugak sebab kan mula kerja during ramadhan so dah sahsah la berbuka kat luar then lewat la sampai rumah..sampai je tros bam bam boom atas tilam..esok bangun pagi dah pegi keja..huhu..weekend la memang busy..invitation sana sini..wah kauu, kalah artis!haha..saje nak menayang laa tuu..:) uishh, tak baik riakk

lepas tu dah raya, kali ni raya kat sini..ibu ayah semua datang melaka..kitorang sambut kat melaka jaa..and also kan adalah satu kisah sedih kat sini..tiga hari before raya aku cirit birit, muntah muntah, demam panas..adoii..badan ni memang lembik sangat2..lepas tu sangat tak boleh nak makan, xleh nak telan makan pon..makan sikit ja muntah,,muntah and muntah..last2 pegi cucuk and alhamdulilah tak de lah sampai nak warded kan..tapi almost one week jugak tak makan..sampai raya pon memang tak makan..tak boleh nak telan pon..aku kan tengok orang makan tu makan ni time raya pon tak de nak terliur..ai is tengok ja..sampai la raya kedua tu kot adoiii, memang tak leh tengok makanan langsung..tengok ja muntah..waktu tu kan memang macam kerempeng..hahaha..perasan..ye la, dah memang tak makan langsung..tapi bila dah sihat tu kan macam sekarang ni, memang aku melantak la tak ingat dunia..jadi lah macam ininya sekarang..hahha..kurus itu hanyalah sementara even though i look nice during that time..but makan still makan..heaven kot..banyak gambar raya dah upload kat ig, memang ak nampak riang ria tapi hakikatnya mood makan memang tak ada langsung..pelik kann..

dah la..just to update what ive been doing all this time..well, lepas ni insyaAllah will keep updating ok..:)

cheer up everyone!life is to enjoy!be beautiful and always think that you are good enough!





No comments: